Σύνδεση / Πληροφορίες
TwitterRssFacebook
Πλοήγηση

Connexus – Λειτουργική αποδοτικότητα & υπεροχή!!!

| 5 Μαρ 2016 | κατηγορία: Fitness | Χωρίς Σχόλια

Με τον όρο functional training(λειτουργική προπόνηση), εννοούμε το είδος εκείνο της προπόνησης που περιλαμβάνει ασκήσεις και κινητικά μοτίβα που ασκούν και προετοιμάζουν το σώμα για να κάνει τις κινήσεις τις καθημερινότητάς του με καλύτερη απόδοση, χωρίς πόνο και χωρίς ενοχλήσεις. Πρόκειται δηλαδή για προπόνηση που βασίζεται σε κινητικά μοτίβα που προσομοιώνουν τις καθημερινές κινήσεις του ανθρώπινου σώματος(ή τις κινήσεις του εκάστοτε αθλήματος, εάν πρόκειται για αθλητές), κάνοντάς το τελικά να είναι πιο λειτουργικό και πιο αποδοτικό, βελτιώνοντάς του δηλαδή θα λέγαμε αλλιώς, το επίπεδο της λειτουργικής του ικανότητας.

Οι κινήσεις που χρησιμοποιούνται και μέσω των οποίων διαρθρώνονται τα προγράμματα λειτουργικής προπόνησης, είναι τα καθίσματα, οι άρσεις, οι ρίψεις, οι έλξεις, οι πιέσεις, οι μετατοπίσεις κ.τ.λ.

Η λέξη κλειδί για την λειτουργική προπόνηση όπως καταλαβαίνει κανείς από τα παραπάνω, είναι η προσομοίωση. Οποιοδήποτε δηλαδή κινητικό μοτίβο προσομοιώνει την ανθρώπινη κίνηση- είτε από την καθημερινή ζωή(εάν πρόκειται για απλούς ασκούμενους), είτε από ένα άθλημα(εάν πρόκειται για αθλητές)-και διαρθρώνεται με τις αρχές της προπονητικής, θεωρείται και είναι λειτουργική προπόνηση.

fynt1

Η Matrix Fitness παρουσιάζει το Connexus, ένα εξαιρετικά ευέλικτο λειτουργικό σύστημα προπόνησης, σχεδιασμένο έτσι ώστε να δίνει στους χρήστες τη μέγιστη δυνατή ευελιξία, επαναληψιμότητα και επεκτασιμότητα στο συνολικό προσφερόμενο περιβάλλον προπόνησής τους.

Το Connexus είναι ιδανικό για προπόνηση μικρών ή μεγαλύτερων γκρουπ λειτουργικής προπόνησης,  όπου η επαναληψιμότητα είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς ένα από τα βασικά του χαρακτηριστικά είναι ότι επιτρέπει σε πολλαπλούς χρήστες να εκτελούν την ίδια άσκηση από κοινού. Επίσης, με ένα κιτ επέκτασης το Connexus μετατρέπεται εύκολα και προσιτά σε ένα σύστημα λειτουργικής προπόνησης με ακόμη μεγαλύτερη “χωρητικότητα” χρηστών, δημιουργώντας έτσι πολλαπλούς σταθμούς κυκλικής λειτουργικής προπόνησης σε έναν ενιαίο χώρο.

fynt2

Και οι δύο επιλογές του Connexus(free or perimeter) διαθέτουν χαμηλά, μεσαία και υψηλά σημεία στήριξης, έτσι ώστε να μπορούν να φιλοξενηθούν ποικίλα αξεσουάρ, μεταξύ των οποίων είναι: μπάρες, ελαστικοί ιμάντες, ιατρικές μπάλλες, σάκοι του μποξ, άκαμπτοι ιμάντες και πολλά άλλα. Η εύκολη μετακίνηση και επανασταθεροποίηση των σημείων στήριξης, απλοποιεί τις εναλλαγές μεταξύ των ασκήσεων, αλλά και τις μεταβάσεις μεταξύ αυτών, καθιστώντας έτσι ιδιαίτερα ομαλή και απόλυτα λειτουργική την διεξαγωγή των μαθημάτων.

Εξαιτίας της ιδιαίτερης προσαρμοστικότητάς του, το Connexus είναι ιδανικό τόσο για προπονήσεις με το βάρος του σώματος, όσο και για προπονήσεις αντίστασης και ευλυγισίας, προσφέροντας έτσι ένα ευρύ φάσμα επιλογών προπόνησης, για όλα τα είδη και επίπεδα ασκουμένων.

Με το Connexus της Matrix Fitness, έχουμε ένα ιδιαίτερα λειτουργικό σύστημα προπόνησης, που αντιμετωπίζει το ανθρώπινο σώμα ως σύνολο και το γυμνάζει πάντοτε έχοντας αυτό ως γνώμονα, δηλαδή “ολιστικά”. Παράλληλα, το Connexus επιτρέπει σε πολλαπλούς χρήστες να εκτελούν την ίδια άσκηση από κοινού.

 Σε ποιος απευθύνεται το Connexus:

  1. Σε ασκούμενο κάθε ηλικίας και προπονητικής εμπειρίας.
  2. Σε όσους δεν έχουν το στοιχείο του ανταγωνισμού μέσα τους.
  3. Σε όσους δεν ενδιαφέρονται απαραίτητα για ατομικά ρεκόρ
  4. Σε όσους τους αρέσει η εξάσκηση με παρέα και σε ολιγομελή γκρουπ.
  5. Σε οποιονδήποτε ασκούμενο ακόμα κι αν έχει κάποιο μυοσκελετικό θέμα και χωρίς να απαιτείται προγενέστερη προπονητική εμπειρία.
  6. Σε όσους δεν επιθυμούν τη συμμετοχή σε αγώνες.

 Στην Ελλάδα το Connexus θα προσφέρεται με ολοκληρωμένα προπονητικά προγράμματα βάση στόχου, διαχωρισμένα καθένα από αυτά σε τρία προπονητικά επίπεδα. Τα προγράμματα θα βασίζονται στις ανάγκες και στις προδιαγραφές του εκάστοτε χώρου άσκησης.

Δείτε εδώ το Connexus στην πράξη:

Tip: το σώμα σας γνωρίζει και αναγνωρίζει κινήσεις, δεν γνωρίζει μύες. Αυτό που ξέρει είναι να κινείται…όχι απλά να “συσπάται”…οπότε η χρήση λειτουργικών ασκήσεων που μιμούνται τις φυσικές, καθημερινές κινήσεις σας, σας βοηθάει και σας δυναμώνει ουσιαστικά για την καθημερινότητά σας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της δύναμης όλου του σώματος και της γενικότερης φυσικής σας κατάστασης, όπως επίσης και την ενίσχυση του μεταβολισμού σας.

Λευτέρης Φυντικάκης, CoachTrainer, Dip.PhE/SN/PhC, DPESS

Επιστροφή

Κοινοποιήστε αυτή την ανάρτηση:
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone

Σχολιάστε

Εάν δεν θέλετε να εγγραφείτε στο PTblog, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το λογαριασμό σας σε μία από τις παρακάτω υπηρεσίες: