Σύνδεση / Πληροφορίες
TwitterRssFacebook
Πλοήγηση

Connexus: Βασικά σημεία & Ωφέλειες

| 5 Μαρ 2016 | κατηγορία: Fitness | Χωρίς Σχόλια

Bασικά σημεία της προπόνησης στο Connexus

Όπως ήδη έχουμε αναφέρει σε προηγούμενα άρθρα, για να μπορέσουμε να προπονηθούμε λειτουργικά θα πρέπει να κινηθούμε σε όλα τα επίπεδα κίνησης και με τη συμμετοχή ολόκληρου του σώματός μας.

Στο Connexus, οι μετακινήσεις μας είναι πολυεπίπεδες, επιτρέποντάς μας να ασκηθούμε και στα τρία επίπεδα κίνησης.

Οι μετακινήσεις μας στο Connexus είναι συνολικές, χρησιμοποιώντας έτσι ολόκληρο το σώμα μας.

Οι επιλογές των ασκήσεων και των μετακινήσεως που γίνονται στο Connexus, αποτελούν πρόκληση και για το ίδιο μας το μυαλό.

Με την προπόνηση στο Connexus υπάρχει επίσης κι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο. Το στοιχείο της διασκέδασης. Ενώ το σώμα μας δέχεται σωματικές και ψυχικές προκλήσεις κατά τη διάρκεια των προπονήσεων, υπάρχει παράλληλα και έντονα το στοιχείο της διασκέδασης.

conn1

conn2

Οφέλη από την προπόνηση με το Connexus

Μπορούμε να έχουμε οποιοδήποτε όφελος επιθυμούμε, μέσω της προπόνησης με το Connexus.

Να θυμίσω εδώ ότι, στην Ελλάδα το Connexus θα προσφέρεται με ολοκληρωμένα προπονητικά προγράμματα βάση στόχου, διαχωρισμένα καθένα από αυτά σε τρία προπονητικά επίπεδα. Τα προγράμματα θα βασίζονται στις ανάγκες και στις προδιαγραφές του εκάστοτε χώρου άσκησης.

conn3

Με το Connexus μπορείτε να στοχεύσετε σε βελτίωση:

  • Δύναμης,
  • Ισχύς,
  • Ταχύτητας,
  • Ευλυγισίας,
  • Εύρους Κίνησης,
  • Εμφάνισης Σώματος,
  • Μυϊκής Αντοχής,
  • Καρδιοαγγειακής λειτουργίας.

Το Connexus είναι ιδανικό για τον οποιδήποτε, από τον εντελώς αρχάριο, μέχρι τους νεότερους σε ηλικία ασκούμενους, τους ηλικιωμένους, αλλά και τους αθλητές. Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από το Connexus, είναι:

  • Αυξημένη μεταβολική επίδραση, η οποία βοηθάει στην αποδόμηση του περιττού σωματικού λίπους
  • Βελτίωση αερόβιων κι αναερόβιων ενεργειακών μηχανισμών
  • Στοχοποίηση της προπόνησης για συγκεκριμένο άθλημα
  • Βοήθεια στη πρόληψη και την αποκατάσαση τραυματισμών
  • Βελτίωση της στάσης του σώματος
  • Βελτίωση της λειτουργικής ικανότητας, αναφορικά με την εκτέλεση καθημερινών εργασιών

Δείτε εδώ το Connexus στην πράξη:

Tip: ακόμα κι αν δεν το έχετε ξανα-ακούσει, δοκιμάστε να προπονηθείτε μέσω περιοδικότητας. Δηλαδή, μέσω του ειδικά διαμορφωμένου εκείνου σχεδιασμού, που σας αλλάζει τα χαρακτηριστικά της προπόνησης με σκοπό τη μεγιστοποίηση της απόδοσης και του στόχου σας, κάθε 4 έβδομάδες, συνήθως, Όλα τα αριθμητικά και λοιπά χαρακτηριστικά της προπόνησης, κλιμακώνονται με τέτοιο τρόπο που οδηγείστε σε μόνιμη και ιδανική βελτίωση, ενώ αποφεύγεται εξ’ολοκλήρου τη πιθανότητα υπερποπόνησης. Το ίδιο μπορεί να γίνει και στη λειτουργική προπόνηση και βάσει αυτού θα είναι σχεδιασμένα τα προπονητικά προγράμματα του Connexus, που θα προσφέρονται από τον Οκτώβριο στην Ελλάδα.

Λευτέρης Φυντικάκης, CoachTrainer, Dip.PhE/SN/PhC, DPESS

Επιστροφή

Κοινοποιήστε αυτή την ανάρτηση:
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone

Σχολιάστε

Εάν δεν θέλετε να εγγραφείτε στο PTblog, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το λογαριασμό σας σε μία από τις παρακάτω υπηρεσίες: